met Office leren werken omslag voorLeer met Microsoft Office werken

Het boek bevat elf hoofdstukken (150 pagina's) voor beginners om met de belangrijkste onderdelen van Microsoft Office 365 * 2016 te leren werken. (In oktober 2018 opgefrist & bijgewerkt.) De gevorderde gebruiker die een taakgerichte handleiding zoekt, volgt deze link voor deel II.

Prijs € 18,00.
(Verzendkosten binnen Nederland € 5,00. Voor Vlaanderen € 10,00)

KOPEN? Klik hier! Voor meer exemplaren mail je de uitgever.

De onderwerpen zijn:
• Bediening van Office • Tekst typen en verbeteren in Word • Documenten opslaan, lokaal of in the cloud • Cloud-dienst installeren • Excel werkblad met formules samenstellen • Eenvoudige ledenadministratie • Sjablonen toepassen • Een offerte en factuur opzetten • Een PowerPoint presentatie maken • Een tabel, een afbeelding en een grafiek in een presentatie opnemen • Een diagram tekenen • Gegevensbeheer • Wiskundige formule samenstellen en plotten in Excel • Alles scherp in beeld • Rekenen in Word

Deze kantoorsuite is beschikbaar voor Windows en Apple OS. De gebruikte voorbeelden zijn gratis verkrijgbaar via een aan te vragen download link. Inclusief een e-book van vijftig pagina's met Tips & Tweaks voor Office. Geschikt voor Office 2016 en Office 2013!


Recensies:

6 april 2016 - Uit de recensie van Jan Verschaeren voor nbd biblion:

"In dit beginnersboek wordt na een inleiding uitgelegd hoe je diverse onderdelen start. Daarna wordt een tekstdocument gemaakt in Word, een document bewaard op de computer of in de cloud, een rekenblad gemaakt in Excel, met sjablonen gewerkt, getekend, en gegevens verwerkt. (...) Ieder hoofdstuk bevat informatieve opdrachten in de vorm van een cursus en grijze kaders met verdere informatie. (...) Dit is een pittig beginnersboek met opdrachten die eigenlijk beter in een boek voor gevorderden passen. (...) en kent een vervolgboek met de titel 'Ik wil... met Microsoft Office mijn werk doen'."